ben het eens met de buitenzool

Discussion in 'L2 Server Advertisement' started by Labi1995, Apr 17, 2018.

1. Labi1995

Labi1995 New Member

Haal meer kilometers in de schoen en je zult de rit van de Peregrin 5 vinden als de middenzool iets comprimeert. Als je naar de foto's kijkt, ben je zeker onder de 200 km, misschien zelfs minder. Blijf gewoon rennen!

Ook vind je de buitenzool misschien leuk vanwege de tractie, wat ik ook op prijs stel en deed in vorige Adidas Superstar Womens versies, maar deze keer is de duurzaamheid verschrikkelijk. Die uitgesneden stukken laten zien wat de carbonachtige rockplate is, laten dingen onder het PWRTRAC-rubber grijpen en verwijderen of afscheuren, met name de buitenste rubberen buitenzool "banen / randen".

Ik had al veel garanties, helaas.

De heelcpl is geweldig als hij zich aanpast aan je hielvorm. Zo niet, dan lijkt het alsof je rauw wrijft! Je hebt hetzelfde meegemaakt! Ik hoop dat ze het zullen veranderen!

De toebox is breder dan de vorige versie, wat een pluspunt is voor mij, en de bovenkant is meer ademend. Ik ben het eens met de buitenzool, goede tractie op alle soorten terrein. In versie 7 zullen ze het bovenwerk vervangen door een breisel zoals de Nike Lunaracer. Ik hoop dat dit het ademend vermogen niet beperkt. Als de buitenzool duurzamer was, zou dit mijn eerste Nike Air Vapormax Mujer keuze kunnen zijn. Niet veel trailschoenen met 4 mm drop met demping en goed ademend vermogen. Ik haat het om dit toe te geven, maar de afgelopen 9 maanden heb ik de e-mailinbox van mijn blog grotendeels genegeerd. De reden hiervoor was vooral te danken aan het feit dat ik ben teruggekeerd naar lesgeven, en dat de vrije tijd tijdens het schooljaar om de blog bij te wonen minimaal was. Ik verontschuldig me Adidas ZX 750 Damen als je me een vraag hebt gestuurd en Nike Air Max Zero Damen ik heb niet gereageerd - ik voel me heel slecht over de legitieme e-mails die zijn gevallen!

Een andere belangrijke reden dat ik bang ben om in mijn inbox te komen, is dat ik als blogger met een behoorlijke hoeveelheid regulier verkeer (hoewel het het afgelopen jaar is afgenomen door minder vaak posten - opnieuw, het leven van een leraar), mijn inbox is geworden besmet met spam in de vorm van e-mails Nike Air Max Thea Femme van mensen die iets van mij willen, meestal zodat ze geld voor zichzelf kunnen verdienen

Share This Page

• L2Top.CO

Top List by L2Top.CO Admin
    PHP / Zend Engine developer since 2004
    Copyright © 2011 - 2016

• Like us on Facebook